După ce ai pus bazele unei afaceri online, îți dorești din ce în ce mai mult ca aceasta să devină cunoscută, să ai cât mai mulți clienți și să prospere încontinuu. Uneori te gândești că nu este suficient ce faci și ai nevoie de mai mult pentru a-ți promova afacerea eficient.

Am selectat pentru tine câteva metode care realmente funcționează:

Google Ads

Este una dintre cele mai folosite și cele mai practice metode, pentru că aduce rezultate rapide, odată ce campania este lansată. Cum funcționează?

Se bazează pe licitația unei sume pentru o serie de cuvinte cheie, care fac anunțurile tale să apară în topul căutărilor pe google. Vei plăti doar atunci când clientul dă click pe anunț și ajunge pe site-ul tău și se montiorizează conversia banilor în vânzări sau vizitatori. 

Facebook Ads

În acest moment este unul din principalele canale de promovare online. Iată ce trebuie să faci pentru a crește șansele de a câștiga clienți și vizitatori pe site-ul tău.

  • Retargeting – reclame pentru cei care deja au vizitat site-ul. Instalează Facebook Pixel, unde alegi opțiunea website traffic. Cu un buget minim le reamintești oamenilor să revină pe site-ul tău.
  • Lookalike Audience – poți crea audiențe noi pornind de la un public țintă restrâns. Astfel poți găsi persoane cu aceleași preferințe care deja au cumpărat de la tine.

Newsletter

Un instrument de loializare eficient, care te ajută să stabilești relații, iar dacă el include și conținut comercial, poți genera vânzări. Este foarte important cum determini interesul clientului. Subiectul newsletter-ului trebuie să descrie conținutul într-o formă cât clară, succintă și originală.

Pentru că fără destulă experiență în domeniu riști să pierzi banii investiți în promovare, un specialist în domeniu te poate ajuta să aduci afacerii tale profitul mult dorit.