Optimizare pentru Google.

Optimizare site (on-Page) se refera la procesul de activitatea desfasurata direct pe site-ul dvs.. Acest lucru este de a asigura faptul ca motoarele de cautare sunt capabile de a asocia site-ul dvs. cu cautari de cuvinte cheie potrivite pentru afacerea dvs.

Acest lucru poate fi efectuat de catre dezvoltatorii nostri web, sau daca preferati ne putem pregati recomandari pentru webmaster-ul dvs..
Odata ce am hotarat impreuna sa identificam cuvintele cheie corecte cele mai relevante pentru afacerea dvs., apoi vom revizui fiecare pagina a site-ului dvs. pentru a executa densitatea de cuvinte cheie corespunzatoare. Cuvintele cheie mentionate prea des pot sa fie la fel de daunatore pentru rezultatele de cautare ca atunci cand folosim cuvinte cheie prea rar.
Echipa noastra optimizeaza, de asemenea, meta tag-uri si tag-uri titlu pentru fiecare pagina pentru cuvintele cheie relevante, utilizarea corecta si plasarea de cuvinte cheie din aceste tag-uri sunt vitale pentru a se asigura ca site-ul dvs. este vizibil pentru motoarele de cautare.
Crearea unui sitemap este, de asemenea, important in tehnica de optimizare a paginii, daca nu ati facut deja acest lucru. Nu numai ca acesta este un ajutor de navigare benefic pentru utilizatori, este, de asemenea, de un mare ajutor si pentru motorul de cautare care acceseaza cu crawlere site-ul dvs. pe care ar trebui sa indice pagini.

Cere audit

Agentie SEO de promovare

Cere un audit SEO pentru site-ul tau, este gratuit!
Cere audit

Ce include?

  1. Elemente meta (titluri, keywords, descrieri);
  2. Viteza de incărcare;
  3. Verificarea problemelor de structura / categorisire ale site-ului;
  4. Setari rel=”canonical”;
  5. Duplicate content (vor fi verificate cateva pagini random, în funcție de dimensiunea a site-ului);
  6. Numarul de pagini indexate vs. numărul real de pagini;
  7. Daca siteul este mobile friendly;
  8. Structura permalinks / setari SEO friendly url;
  9. Utilizare H1 / H2;
  10. Optimizare SEO imagini (alt / titluri / dimensiuni);
  11. Identificare low quality content (pagini cu content insuficient);
  12. Usability (va voi oferi sfaturi și recomandări – daca este cazul);
  13. Verificare pagini interne cu redirect 301 / 302 (care ar trebui să fie evitate);
  14. Verificare robots.txt (dacă siteul este setat corect din punct de vedere SEO);
  15. Analiza structura sitemap.xml;
  16. Auditarea link-urilor outbound (new tab, rel = “nofollow”, link-uri 404, linkuri catre siteuri cu redirect 301);
  17. Verificare existenta url-uri dinamice;
  18. Link-uri interne 404;
  19. Verificarea codurilor de raspuns ale paginilor (daca paginile returneaza cod 404);
  20. Analiza implementare setari rel = next / prev;
  21. Verificare elemente de design blocate cu robotx.txt (.css / .js);
  22. Analiza sitemap HTML (dacă există);
  23. Verificare duplicate content intern (partial, in functie de dimensiunea siteului);
  24. Analiza backlinks (spam / linkuri de calitate scăzută / procent anchor-text);

Tabel informativ cu preturi pentru optimizare:

< 20 pagini 20 – 100 pagini > 100 pagini
site static € 29 € 59 € 99
site dinamic € 49 € 79 € 149